ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ
  • Το 2009 συστάθηκε Επιτροπή Αειφόρου Σχολείου και καταρτίστηκε Σχέδιο Αειφορικής Διαχείρισης που εφαρμόζεται μέχρι σήμερα.
  • Οι αειφορικές πρακτικές εφαρμόζονται από όλο το προσωπικό και τελειοποιούνται σε μακροπρόθεσμη βάση.
  • Οι προτάσεις για τις δράσεις ξεκινούν από τα παιδιά, μεταφέρονται από τους δασκάλους στα συμβούλια και τίθενται όλες υπό συζήτηση, μέχρι να βρεθεί ένας κοινά αποδεκτός τρόπος εφαρμογής της δράσης.
  • Με συνεχή ενημέρωση από ειδικούς και μετά από μία σειρά βραβεύσεων που κατακτήθηκαν με τα χρόνια, δόθηκε μια ισχυρή κινητοποίηση για συνέχιση των δράσεων για το περιβάλλον.

AΞΟΝΕΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΑΕΙΦΟΡΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ

  • Ανακύκλωση, κομποστοποίηση, δημιουργία κήπωνΕξοικονόμηση ενέργειας
  • Μείωση κατανάλωσης νερού
  • Υγεία και ασφάλεια στο σχολικό περιβάλλον
  • Υγιεινή διατροφή
  • Καλλιέργεια δεξιοτήτων για τη λήψη αποφάσεων και τη συγκρότηση δράσεων
  • Αποδοχή του διαφορετικού
  • Προαγωγή της τέχνης και του πολιτισμού
  • Στήριξη των συνανθρώπων μας που έχουν ανάγκη

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΝΟΣ ΑΕΙΦΟΡΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

  • Μάθημα έξω από την τάξη
  • Εκπαιδευτικές επισκέψεις
  • Αναγνώριση των αναγκών και των επιθυμιών όλων των παιδιών
  • Εξασφάλιση δημοκρατικού κλίματος
  • Εργασία σε ομάδες
  • Βιωματική μάθηση
  • Χρήση πλούσιου εκπαιδευτικού υλικού
  • Θεατρικό παιχνίδι
  • Ανάπτυξη κριτικής σκέψης
  • Ενεργός συμμετοχή όλων των παιδιών ανάλογα με το αναπτυξιακό τους επίπεδο
  • Ανατροφοδότηση

Το κύριο πλεονέκτημα είναι ότι η συμμετοχή των μαθητών σε δράσεις, εγκαθιδρύει σ’ αυτά αισθήματα αυτοεκτίμησης και αυτοσεβασμού. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορούν να ανταποκρίνονται με επάρκεια στα περιβαλλοντικά και κοινωνικά προβλήματα που θα αντιμετωπίσουν στην ενήλικη ζωή τους.

Συλλογή Φωτογραφιών
(8 φωτογραφίες)